Jul 24, 2010

Celebrate Brooklyn! OkayAfrica with The Roots and Talib Kweli@ Prospect Park











先々週くらいですが、これ行きました。NYの野外フリーコンサート最高ですね。会場にいる人みんながひとつになって音楽を楽しんでる一体感があります。この日はすっごく人多くて5000人くらいは入ってたんじゃないかな?(たぶん、、、)
ちなみに私日本人アーティスト以外で最初に自分で買ったCDはthe rootsの一番好きなアルバム『Things Fall Apart』です。1999年にNYに初めて遊びにきたときにvirgin recordで買いましたよ。5種類あるアルバムジャケットありますがRiotバージョンもってます。すべてかなりいいジャケ写真ですよ〜。
I went to this concert abt 2 weeks ago. It was so good. I really like free outside concert in NY. Because of course it's free and I can feel the vibes that people is really enjoying the music. I got the roots album『Things Fall Apart』@virgin record,when I came to NY first time in 1999. It was first time to get not Japanese artist CD for me. I have riot version.I like their all front covers though.

No comments:

Post a Comment